I AM WERE I AM

siti nur ateeqa
19 july 1992
kelantan
single

Total Pageviews

Followers

googlekn jer~~

new entri~

Etika pemakaian seorng ak ke KELAS

BAJU KURUNG

ini pakaian wajib ke kelas masa MATRIK... tapi sekarang dah agak jarang and kadang-kadang !JUMAAT (semester lepas) ak wajib pakai baju kurung.. sekarang dah tak ada kelas hari jumaat so, amatlah jarang ! bukan apa, malas nak meng ‘iron’ sebenarnya..

BAJU KEMAJA

Ini memang pakaian wajib aku seorng PELAJAR UTHM yang berwawasan... aku memang pakai kemeja ke kelas.. bgus tak ak?? *wink*

BAJU T-SHIRT

time aku aku memang tak ada  mood or betul-betul malas nak iron bju kemaja or kurung ak pkai la tshirt.. ha3/./.. or time kelas paling sikit pada hari tersebut

SELUAR JEANS

Memang sah-sah dah.. aku selalu padankan dengan baju kemeja.. tshirt pun pakai jeans gak..

SKIRT LABUH

Time aku terasa nak mengayukan diri ni ak pkai la.. ha3.. terasa cun je pkai SKIRT... ko ader??

SHAWL

Ni memng tudung ak!>. pusing la.. time mlas.. so, tiap2 hari ak malas.. so,tiap2 hari la ak pakai

TUDUNG BAWAL

sometimes time rajin meng ‘iron’ and rajin nak memakai yang melecehkan tuh.. tapi azam aku semester ni, ak nak pakai bawal.. so, kena la rajinkan diri..

KASUT..

Time trasa BAGUS!>.. aku pkai la... and time klas bnyak3

CROC @ selipar jepun

Kelas petang!... malas nk berkasut!

SANDAL

Time pakai baju kurung and rasa tak matching kalau pakai kasut hijau dengan baju-baju lain~


No comments: